mitt hååååååår

asså what's wrong with my hair?!
jag ska ta en bild när jag har låtit det självtorka och jag inte haft någonting i det, ni ska få se och förs då kommer ni förstå hur mycket damp jag har över d. Och det spelar ingen roll vilken produkt jag har i håret det blir ändå stort och fult och jag blir argggggggggggg. Jag vill ha långt rakt hår så man kan göra något med det, men tyvärr fick jag min morfars hår som knappt kan kallas hår det är bara något... annat helt enkelt och jag får daaaaaaaaaamp, varför kunde jag inte få min mormors?! VARFÖR?! asså ni förstår inte, ni GÖR inte d.
MEN jag har sökt runt på internet efter hårproduker som är för lockar så jag hittade lite, så nästa gång jag åker ut ska jag leta efter dom sen ska jag prova massa olika saker TILLS jag hittar d, hör ni TILLS jag hittar d. D måste ju finnas något där ute för mitt hår annars känner jag mej verkligen värdelös haha, nej men och om jag inte hittar "the thing" för håret då kan jag lova er alla att jag kommer gå till en frisör och be henne trolla d rakt och långt. THAT'S IT


you're not alone....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0