Namn på K

Okejj nu ska jag tråka ut er med ett skittråkigt inlägg, MEN, jag har fasnat för massa namn på k. Tycker d är skiiiiitfint, så mina barn ska heta antingen Kiana, Kiara eller Kindra för tjejer, Dom finaste är Kiara och Kindra. Och killnamn, Kenai, d är mitt favoritnamn på killnamn, asså d utalas Kìnai typ. Och sen Karim och Kristian och Kahdir, Kalei, Kruise, Kain,  ååh, asså listan kan göras låååååång, som ni märkt nu är jag väldigt fäst vid unika namn och namn som börjar på k. Skulle aldrig kunna döpa mitt barn till något vikinganamn (hahaha) men typ, Åke, Rolf, eller typ Viktor, Patrik, Oskar eller sånna namn, d ska vara annorlunda och unikt och fint och betyda något fint oxå, hoppas jag får många pojkar för d finns så sjuuukt fina pojknamn, ååh. Ah men nu så har jag tråkat ut er tillräckligt :)

haha, bjuder på en bild där jag börja garva precis när jag skulle ta den, aa.. bara så ni vet asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0