nothing important for you to read.

assååå, jag pallar inte. Jag vill skriva något, jag vill blogga, men vad ska jag skriva? jag är inte direkt den som skriver mina "känslor" i bloggen, typ, "åh allt va så perfekt förut när man va liten och inte hade några problem" hahah jag DÖR AV GARV när jag läser folks bloggar så ofta hittar man den dära repliken att det inte fanns några problem när man var liten, tro mej, vi alla grät mer när vi var små ;) hahah nä men det är fett sorligt när man läser folks bloggar och dom är fett deprimerade typ, man ba, heeeey 2 much information. Vad vill dom att man ska göra lixom? Plinga på deras dörr med saft och bullar? hahah, lixom okejj att skriva nån gång ibland ett sånt dära känsligt inlägg, men just den där repliken om att allt va bättre när man va liten får mej att garva... ah bara så ni vet, hähähähähähähäh.... är jag psykfall number one? YES OFC.

asså jag pallar inte med att bli väckt elva varje morgon, vem blir det på ett sommarlov lixom? bajsa


asååååh, saknar att ha någon att vara psychoooo me varje dag, miss u bro, när jag kommer hem klär vi ut oss till Juan och Javier okokok? :)

Kommentarer
Postat av: miss universe

SJÄLVKLART ! ;)

2010-08-24 @ 15:34:46
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0