sjuk och arg

Gick och la mej en stund, ville inte vakna... orkar inte ha ont. Det ska alltid vara samma sak när jag är förkyld, först får jag ont i gomen och när jag sväljer i 2 dagar, sen har jag JÄTTE ONT i halsen i 3,4 dagar, sen blir jag snorig i 3,4 dagar och sen blir jag frisk. Och när jag säger jätte ont i halsen, asså jag menar verkligen en känsla som inte kan beskrivas, det gör så sjuuuuukt ont. Och att jag vet att jag kommer vakna med den känslan i morrn gör inte saken bättre. dessutom är jag allmänt pissed off idag, jag vill var, frisk och glad men jag är sjuk och arg... tror jag ska titta på filmen själv ikväll, d är mycket mysigare när man är sjuk. Uh... :(


i miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0