tog den här från cissi

Du heter: Jennifer

Smeknamn: Jempa,Jennkan.(hahaha,inte seriöst dåra;)

Låt som när du är ledsen sörjer till: hahaha,sörjer till en låt haha, nä jag vet inte, sätter väll på ipoden och lyssnar

Beroende av: d mesta antar jag.. haha

Vad tror folk om dig? d får man väll fråga "folket"

Stämmer det? jo men exakt!

Vad får du oftast komplimanger för? typ mitt hår fast dom vet ju inte hur d ser ut påriktigt, och sen vet jag inte.

Hur imponerar man på dig? GENTLEMAN!!!!!! hahah killar som bara tänker på sej själv är bajs

Brukar du skratta för dig själv? hahahajaa,speciellt nu när jag bor här

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: aftonbladet från amanda

Har du haft sex idag? nej

Hur svarar du i mobilen? hallå

Vem ringde du senast? d minns jag inte

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? öh... senast jag pratade i telefon vad samma dag som jag åkte till panamaoch d va typ nici eller niclas jag pratade med sist så vi sa väll hejdå nåt typ..hahah

Antal timmar sömn inatt: 9typ....

Sov du ensam? nej delar ju rum med elida

Brukar du komma i tid? nej hahah

Hur känner du dig nu? rastlös

Vanligaste färg på dina kläder? olika

Vad tycker du om fötter? äckliga,förutom ths

Vad saknar du? Märsta

Hade du en bra kväll igår? kan man väll säga

Favorit dryck på morgonen? te

När brukar du oftast gå och lägga dig? två,tre

Är du blyg? nej

Sysslar du med någon idrott? dans

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hahah,i mina drömmar men inte i verkligeheten :p

Har du spytt offentligt? tror inte d.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? vene

Är du nöjd med ditt liv? ja såklart

Är du bortskämd? nej

Vad gör du i morgon? antagligen badar vid poolen

Vad är det värsta du vet? falska personer

Har du bra vänner och äkta vänskap? JA!!

Vad är det finaste du fått? mina vänner

En speciell dag du minns: dagen jag åkte från Sverige kanske

Du samlar på: inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Amanda

När grät du senast:typ när jag lämna sverige,fast sen tillfilmer men d räknas inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: aboow.. shoppasöndeeeeeeeeer, åka till sverige en gång i månaden,

Vill du gifta dig: ooojaa!

Vill du ha barn: jaaa

Är du musikalisk?: haha nej

Vad dricker du helst när du är törstig: läsk <33333333333 haha

Bor dina föräldrar tillsammans: yes

Har du någon gång gråtit dej till sömns: tror inte d.

Biter du på naglarna: nixx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0