tröött


alltså ååh, ni vet inte hur mycket jag önskar att jag var frisk nu. Jag har så tråkigt och jag vill va med Amanda och Th idag känner jag. När man är med någon av dom två du behöver inte anstränga dej till någonting, jag kan vara hur äcklig, tråkig, sur, trött, glad, korkad, cp, irriterande jag vill. Åh... men jaja, har tagigt något kort och så har jag förklarat för Sofia hur jag vill ha den så ska hon fixa den i morgon. Jaa, ikväll ska vi titta på P.s i love you, eller jag ska titta på den så får den som vill vara med mej, haha. Ska göra lite te nu tror jag för halsen, orkar inte vara sjuk jag vill bada, men som sagt så hatar jag att duscha när jag är sjuk det är bara för att jag hatar vatten över huvudtaget när jag är sjuk. Hatar att tvätta ansiktet, borsta tänderna, dricka vatten, så jag kan absolut inte bada... sorligt nog... :(. Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0