tröttis jempis och finis kiwis

people, en fett trött jempa ska sova nu. Tror d här blir sista natten som jag blir uppe sent, ska försöka lägga mej tidigt nu för att vänja mej att gå upp i normal tid och göra skola och d. Dom flesta av mina vänner tror inte att jag kommer klara att ha den dära självdiciplinen, tro mej, d kommer gå sååå mycket bättre för mej än att sitta i ett klassrum fuullt med vänner man hellre sitter och snackar m, inte roligare men bättre för min framtid (bakom kassan på ica maxi typ) hahah, ehm ja.. ville bara säga att d kommer gå huuur bra som helst.
och varför ville jag säga d,jag vetinte så hejdååååååå


hittade bild på min fina kiiwiiiiiiiiiiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0