att sova hos amanda


bilden säger allt; komma hem sent, ta på sej pyjamas/myskläder, äta tacos (oftast) sen göra te, sitta och mysa och vara varm efter en kall moppetur hem, och bara sitta och prata och flumma om allt, och sen kanske sitta lite vid datan och sen sova. Jag saknar nästan amandas lägenhet mer än vad jag saknar henne, hahah eller inte, men nästan. Men ååh, jag saknar verkligen d här, d känns så konstigt för jag kan inte sätta fingret på EXAKT vad d är jag saknar med den här bilden, men amanda du förstår, själva känslan lixom, att vara med amanda sent på kvällen med myskläder och bara va, jag lovar att ni kommer hitta mej när jag är 40 år sovandes hemma hos amanda, d bästa jag vet är att sova hemma hos henne, d känns så hemma, hahaha d där lätt fett gay, men nej hon är min bästavan and that's it! i promise! hahah åååh. amanda FÅR JAG SOVA HOS DEEEEEEEEJ?

Kommentarer
Postat av: Thai

ååh jag saknar allt oxå! :( vet du hur konstigt det känns att du inte sover hos mej längre?... det var som vi dela rum ! men vissa saker du skrev lät lite peddo hahahah. MEN KOM HEM TILL MEJ SÅ DU KAN SOVA HÄÄRRRRRRR!!

2010-08-20 @ 00:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0