uhöööh..

Jag har bara suttit hemma idag, inne alltså.
Har inte gjort någonting, i vanliga fall brukar jag ju duscha, fixa håret, sminka mej, äta... asså följa rutinerna man har fixat. Men idag krascha dom haha, har gått runt i en stooor t-shirt och bara varit, d enda jag har gjort är att tvätta ansiktet och ätit. uuh, så har jag nu suttit lite och tittat på p.s i love you, så ja, jag är på ett speciellt humör idag. Vill hem nu till mina vänner. I morrn hare gått 6 veckor. Men men jag ska nog gå och börja fixa mej snart.
Och Stina, ja d är th's armband jag har på mej, hon gav mej den dagen innan jag åkte. haha d låter så romantiskt! Typ, "hejdå, men du.. glöm mej, inte *tar av sej sitt armband och sätter den på jennifer*" hahaha åh..
jaja... har inte det dära blogghumöret heller som jag haft d senaste dagarna... så vi hörs när vi hörs, nu ska jag hem till amanda, hon jag och th ska titta på film och bara chilla, kanske drar ut lite oxå.. in my dreams. jag ska duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0