skolböcker

shoooo, kom hem för ngn timme sen. D va god mat och roligt folk så vare skönt att komma ut lite, sitter ju hemma typ every daaaaay. ah men d har varit allmänt tråkigt här på bloggen idag, inga bilder (inte för att d brukar va d men men). Asså ååååh, ni fattar inte hur mkt jag längtar tills jag får min kamera, i oktober, vad äre. En och en halv månad kvar? d går fort :) när jag fåren äre bara 9 månader kvar tills jag kommer hem.. abow, 9 månader är skiitlite! Snart är jag hemma, åhnej nu fick jag panik känsla, måste ta vara på tiden här nu asså...
och juste, vi fick våra skolböcker idag, d va jätte mycket och en bok va en av selma lagerlöf, och jag fick panik. den enda vi jobbade om i åttan så fick fett med flashbacks och nu vill jag INTE att skolan ska börja....


haha d blir små bilder m webcamen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0