what you didn't know




* Jag suuuger på att öppna mjölkpaket

* Jag hatar att inte ha nagellack på naglarna, men ändå river jag av allting hela tiden

* Jag har dansat sen jag var 8,9 år

* Jag har spelat gitarr

* Jag heter Ebba i mellannamn för min Farmor hette Ebba

* Jag har bloggat sen April 2008, har haft två bloggar innan den här, den första radera jag, den andra hittar ni här

* Dom enda länderna jag har varit i är Norge, Finland, Danmark och Panama, om man inte räknar med USA som vi mellanlanda i och fastna i så vi fick bo på hotell och saker.

* Jag gick ut nian med 270 eller 265 poäng

* Cocacola är det bästa man kan dricka på morgonen, lätt asså

* Jag knäcker mina fingrar åt alla håll och olika delar, från mitten - bakåt, uppåt, höger, vänster och diagonalt, från "botten" samma, och fingertopparna samma. Kan visa i någon video någon gång ni förstår nog inte ;p, Sen knäcker jag tårna fram och åt sidorna

* Jag är typ född vig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0