bilder 07/08

Japp, ska ladda upp bilder från 07, 08, då jag gick i sjuan. Men dom är inte i ordning, men ni märker säkert vilka som är tidiga sjuan bilder och sena sjuan bilder, jag förändrades gaanska mkt då hehe.... åhnej vad pinsamt men here we go!

haha jag i klassrummet i sjuan då vi va nere på fh :o






haha så smååå, titta amanda vad kort, nu är hon längst :o














kommer aldrig glömma






HAHAH




haha jag skäms för att lägga in den här, men titta vem som va feeett längst?!








haha VAAAA?!






åååh minns ni?


panama 07


hahaha abeey....


pssf.. nej nu räcker det med bilder från sjuan, vill inte ladda upp mer skäms ju ihjääääl...
nästa gång laddar jag upp mer bilder från sommarlovet från sjuan till åttan och sen typ hela åttan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0