jag förstår inte poängen med det här inlägget men läs

och bara för att ska jag berätta att jag och Dennis spelade in en video som blev fail, så nu kan ni feeeeeeeeetglömma videos från mej tills jag har fått kameran och kan göra videos själv, vilket kommer bli i oktober,oooooooom jag längtar ♥.........
eh yaaa. och jag brukar alltid ha mail när jag loggar in på fb, idag hade jag INGA?! inte ens från Th och Amanda som jag pratar med varje dag, känner mej lite glömd, inte av th och amanda för er skriver jag med varje dag ( - 5 augusti dåra)........... haha nej men varför hör ingen annan av sej? typ: äre kult i panama? eller har du hängt i några lijaner? eller har en ödla bitit dej? eller saknar du swediland? eller haru bajsat? eller NÅGONTING, ni vet man håller inte kontakten automatiskt OCH så kommenterar ingen bloggen heller.. asså vaaaaaaaaaaaa? jag kan sluta blogga och då kommer ni inte få veta någonting i stort sett vad som händer panama och om jag följer med mamma och pappa till djungeln eller något, för jag räknar med att Elida kommer sluta blogga inom 2, 3 månader för hon är ingen satsare hon är lazygirl.  så om ni kanske skulle börja höra av er lite mer eller kommentera lite mer skulle d kanske vara lite kuligare (haha) okej asså VEM ÄR JAGGGGGGGGG VAD SKA D BLI AV MEJ? hhahaha fett oseriöst inlägg för vem är jag att säga till er ni ska skriva till mej, men d är sant I'M ALIVEE asså va. åhnej jag vill sudda allt nu och skriva typ: "jag åkte aldrig till metromall för jag var trött så jag har varit hemma med dennis hela dan, nu ska jag duscha! :)" men hahah jag har blivit mentaal, en och en halvmånad utan någon kompis blir man såhär, sällskapssjuuuuk eller facebook sjuk, asså ååh... jag förstår inte ens vad jag skriver men ha d så kult på restaurangen!


Kommentarer
Postat av: Miss universe

JAGKOMMENTERAR ! JAG BRYR MIG !!!

2010-08-06 @ 10:39:14
Postat av: Th

jag bryr mig ocksåååå ! :O

2010-08-06 @ 10:40:00
Postat av: th

jag bryr mig ocksåååå ! :O

2010-08-06 @ 10:41:02
Postat av: ghettbarnert

JAG MED !! JAG ÄLSKAR DIG BLOGG JENNIFER !!!

2010-08-06 @ 10:42:11
Postat av: per-ingrid

jag med, din blogg är ju bara fööör bäääässttt !!! IM YOUR NEW STALKER JENNIFER BENGTSSON ! I LOVEE UUU !!!!!!!!!!!

2010-08-06 @ 10:43:17
Postat av: ENTREVISTA.

Vilken fin blogg :)

2010-08-06 @ 11:11:58
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Elin

fin blogg :))

2010-08-06 @ 11:28:37
URL: http://enord.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha en bra dag!=)

2010-08-06 @ 11:28:59
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2010-08-06 @ 11:43:25
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: THAI

har du hängt i linjaler? har du bajsat? lever du? har du gått upp i vikt eller ner i vikt? borstar du tänderna varje dag? är du ett handikap? JAG BRYR MEJ!!!!!!!!!!!!!!!!111

2010-08-06 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0