I remember - kvällarna med vännerna



alla gånger vi har varit alla. haha låter knäppt men varje gång jag, amanda, th, rasmus, isak och ludde va. Sen har mycket förändrats tycker jag men i alla fall. Knäppa vänner asså! Har egentligen så många videos och minnen jag vill bjuda på, fast för er kanske det inte är värsta minnena jag kommer ta upp, d är mer sånt som betyder mycker för mej. Men typ, varje gång vi har varit tills mitt i natten, så vi har behövt vara tysta, bita sönder tungan så vi inte skulle dö av garv, skrika ssshhh på varandra, gå och äta. Eller asså bara dom gånger vi bara har VARIT. Asså man har inte alltid behövt hitta på något speciellt, man kan lixom.. bara va.
Ni får två videosar, en är lite länger den andra är lite kortare, jag ÄLSKAR när Th och Ludde öppnar Amandas kyl och den är full av billys pizza och bom ba, Nääee?! haha, Och sen när Ludde filmar och viskar; Rasmus är söt när han står upp... hahaha så stööörd! Och isaks garv, man hör fett tydligt när det är han som garvar!
Okejj, förlåt nu ni som inte vill att jag ska lägga upp den här *host* Ludde, Isak och Rasmus...
Men jag är på andra sidan jorden så låt mej... haha.






Kommentarer
Postat av: Thai

åååh!! hahahha det va tiider det :D

2010-08-10 @ 02:20:49
Postat av: Jennifer

haha jaaa! :D

2010-08-10 @ 02:33:10
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
Postat av: Jag

Varför är jag såååå ful! Asså döööö......

jag är så konstig!!



Btw big times...big times...

2010-08-12 @ 01:00:13
Postat av: Jag

2010-08-13 @ 06:50:59
Postat av: Jag

/LUDVIG RAGNAR EMANUEL STRAND, 073-839 38 36, EKVÄGEN 7 195 44 MÄRSTA...hehe

2010-08-13 @ 06:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0