101217

Heeeeeeej, har inte bloggat idag för mamma väckte oss typ fett tidigt och sa att vi skulle åka med Trumans till ett fett fint hus nära stranden. Så vi drog dit, det va fett nice, bada först i havet sen i poolen sen har vi käkat pizza och sen när det blev mörkt gjorde vi brasa på stranden och satt runt där. Skitmysigt, och sen Elida ba, varför har vi aldrig gjort det här i Sverige? Asså tänt brasa och så, jag ba vene.. Sen kom jag på, det var ju hela mitt sommarlov. Varje kväll satt jag och mina vänner där vid steninge med brasan ända tills veden och tändvätskan va slut så det blev för kallt. Saknar riktigt mycket!
Men den här dagen va nice, i morrn äre lödag, kanske slänger in något inlägg sen, känner för att vara uppe länge.
Och juste, i morrn kör Lil' wayne och eminem no love på saturdat night live tror jag det va. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0