101222

hej jag har träningsvärk i mina ben, fett konstigt jag har typ gått ut till bilen och tillbaka typ. Ah, så har jag bråttats med killarna men det gör jag varje dag så.... i alla fall. Vi drog till Tara & Gerritt, tittade på salt den va bra men jag ska ladda ner den med text så man förstår bättre. Om två dagar äre julafton, man brukar känna sej otaggad i sverige såhär ah det är jul i morgon och jag har inga julkänslor. Lyssna på mej, det är sommar här, då snackar vi INGA julkänslor. Asså, för mig är det juni, eller juli. Det är fett stört. Men men, nu ska jag städa lite i rummet titta på sista avsnittet av dhw säsong 2 sen ska jag väll, kanske blogga? yeeeep, bye. eller förresten ni som läst min blogg länge jag har ofta sagt det där om att man inte ska lita på folk som snackar skit till dej, asså dom kommer till dej och ba aah jag hatar henne lalala, för då vet man att den personen kanske snackar skit om dej oxå till andra men det känns som jag bara mummlar och ingen fattar, men det är det här jag menar: Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro. Nu vet ni vad jag har menat förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0