Dag 3 – Tre bra saker om dig.

Jag är cool, jag äger och är bäst.
Nä men.. jag vet inte, jag är inte sån som lägger tyngd på bra eller dåliga saker, jag är som jag är och det är varken bra eller dåligt, det är bara jag. Men nåt som jag antar andra uppskattar är kanske att jag gillar att lyssna på folk, asså om nån berättar nåt, eller bara behöver prata ut jag lyssnar alltid... och sen en sak som jag oxå har märkt att när man är i en stor grupp så pratar nån men ingen hör så den saktar börja avsluta sådära, men jag hör alltid den personen, jag hör alltid allt... mina öron är grymma asså. Sen så har jag ett superminne, i slutet av nian kunde jag fortfarande berätta för alla vad dom hade på sig för kläder första dagen i sjuan, jag minns oxå saker som andra bara heelt raderat. Det känns som jag verkligen minns allt, och saker som andra minns fel, jag kan garantera er att jag minns rätt, fast det kanske inte är så bra om någon gjort nåt dumt eller om jag har klantat till mej så glömmer jag aldrig. Sen så... att jag är allmänt chill, tar ingenting för seriöst, jag minns att på en dag i somras vare 4 om inte mer som sa att dom aldrig hade sett mej arg,men när jag blir arg på riktigt.. whoooo en gång blev jag så arg så jag kände hur jag blev helt röd i ansiktet ni vet blodet pumpar sådära, en finne spräcktes och började blöda skit mycket... hahaha men d händer en gång om året typ, men livet bara rullar på som det gör, jag är verkligen ingen planerare, hatar att planera, ta dagen som den kommer är typ nyckeln till att va lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0