Dag 6 – Din religion.

Kristen, okej jag hatar när folk säger ba, aa stolt blondin, stolt brunett, stolt tjock, stolt kristen, stolt muslim, stolt svart osv... men jag är fett stolt över att vara kristen, att slippa tro på att allt skapades av en smäll som skapades av ingenting? Neeee jag är för stolt för att tro att mina förfäder va apor, tänker inte sitta och såga hela eveloutionen och vetenskapen, och att folk faktiskt tror på det. Men vi alla är för bra för att ha kommit FRÅN APOR, hör ni inte hur insane det är? hahaha nee men jag tror på Gud, Jesus and so on.

Och sen en grej jag har tänkt på att ofta får många sånna här frågor vad tror du på. Så jäääätte många ba, "Jag tror på mej själv" Jag titta på anagina show så blondinbella säger oxå så... heeeeehe. Men asså va det ens frågan, om du tror på dej själv eller inte? Jag tror oxå på mej själv, jag kan göra vad jag vill, uppnå mina drömmar och allt, men jag vet oxå att Gud finns.. asså frågan va ju inte hur bra självförtroende du har, coooooomeeeeeee oooooooooon spela inte dumma när ni får sånna här frågor, säg bara vad ni tror på, om ni tror på nåt... lek inte gud i din egen värld. Som jag har en egen värld på min ipod det är därför det heter Godfinger, fett berodende framkallande, ladda ner det! Där kan jag säga att jag tror på mej själv... hahah, nee men serri.. jesus är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0