Dag 8 – Din närmsta vän.

Men jag kan inte välja bara en utan det blir både Amanda och Th så here we go.


Amanda har jag kännt sen jag flyttade hit till Märsta, alltså i typ elva år, på bilden här hade vi redan kännt varandra i fyra, fem år, sjukt. Så vi är som tvillingar på riktigt, tycker exakt samma om allt, vi kan bara titta på varandra så vet vi vad den andra tänker, det är så, jag kan läsa av henne direkt. Hon är oxå den som på riktigt är omtänksammast av alla jag känner, hon sätter alltid andra först, hon är såå gryyym. Hon har fett underbar humor asså om man kunde dö av garv hade jag dött för länge sen. Hon är oxå en såndära som det kan vara helt tyst med utan att det blir pinsamt, det är bara skönt när hon håller käfften, haha. Och jag vet inte varför men jag har riktigt, riktigt svårt att lita på folk, men Amanda litar jag på till 100 %, därför kan jag säga precis vad jag vill till henne. Hon visste redan när vi började fundera på att flytta till och med. Hon är såååå grym och ett liv utan henne skulle vara fett ensamt och tråkigt. För hon är den som man FLIPPAR UR med, asså d är gaaalet, varje natt när vi ska sova om vi är övertrötta, då tycker jag seriöst synd om hennes föräldrar, får säkert aldrig sin sömn. hahah



Och Th som är Miss Universe, har kännt henne sen jag började sjuan, asså jag fattar egentligen inte att vi kom varandra så nära. Jag minns fortfarande när vi började sjuan och jag såg henne och jag hade en helt annan bild av henne då. Men tur att jag träffa henne, vi kanske inte är som tvillingar som sitter ihop som piff och puff, MEN vi är som ett par som varit gifta i hundratjugo år och kommer hålla ihop livet ut. Vi vet allt om varandra, finns ingenting om mej själv som jag skulle hålla hemligt för henne hon är oxå en av dom första som fick veta att vi skulle flytta lixom. Vi vet vart vi har varandra hela tiden, vi har inte alltid haft gemensamma kompisar, hon hade sina och jag hade mina (innan jag para ihop mina med henne) men vi visste ändå alltid att vi hade varandra vilket som. Och vi lär oss mycket utav varandra oxå. Hade jag inte träffat henne för tre år sen hade jag inte varit den jag är idag kan jag säga er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0