Hemlängtan

Hejhej, kvällen var trevlig. Jag va riktigt trött bara, och hade hemlängtan...heheh, jag kom hit till panama, i början hade lite hemlängtan typ dom första tre veckorna, sen hare bara varit vissa dagar som man ville hem. Men nu efter fem månader, jag skiter i hur kallt det är i Sverige, jag vill till mina vänner, till hope, mitt hus, en normal skola. Men jag vet inte, det kanske går över sen, visst? Men jag säger till er att Märsta är så grymt! Asså Märsta, känn ordet... Märsta, jag älskar Märsta! Fast ska nog inte bli någon som fasnar där, eller jag vet inte. Men just nu, Märsta är bästa stället. Vet ni vad jag tycker är coolt oxå, utav alla människor i hela världen, hur många är det 6 miljarder? Så träffade jag Amanda och Th, två personer av 6 miljarder... egentligen det är ganska coolt. Asså nu menar jag inte att det är dom enda två jag har i mitt liv, men ni vet ju, dom är mina bästa vänner, av 6 miljarder. Jag känner typ att jag behöver inte lära känna några nya, jag har redan alla, jag har exakt alla. Det är sjukt vad jag längtar till Juli 2011. Grymt kommer den sommaren, hösten och vintern bli. Sen sommaren 2012 kommer bli EPIC! ååååh, asså åååh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0