I Need A Doctor - Eminem ft. Dr.Dre & Skylar Grey



Lyssnade på den här för nån vecka sen men tyckte inte den va värsta för den påminde fett mycket om typ, 25 to life och lite love the way you lie. Så jag pallade inte ens lyssna klart på hela, lyssnade inte ens på texten. Men nu kännde jag mej bara tvungen att gå igenom texten och lalala ni vet det där när man lyssnar igenom en låt som om man ska avgöra om den ska säljas eller inte, haha nä men typ ni vet, DEN ÄR GRYYYMARE ÄN TUUUUNG. JAG SÄGER TILL DEJ LYSSNA PÅ DEN. Jag lääääääääängtar verkligen till Eminem kommer ut med nytt album, asså den här låten kommer jag droga ett låååångt tag till. Texten är oxå tung för den handlar ju om Dr.Dre och att ha va hans mentor och hela den historien, men ändå äre en text som dom flesta kan relatera till. Tuuuuuungt aaaaah jag är heelt... bluaaaaaaaaaaah. Och Skylar Grey som sjunger refrängen, vem är hon egentligen? Helt plötsligt från ingenstans kör hon med Eminem och Dr. Dre och så har hon gjort den dära coming home med P.Diddy eller Diddy Dirty Money som han kallar sej nu. Men hon har skön röst i alla fall. Och ni har hört den med Eminem och Lloyd Banks, Where I am at? Den va oxå tung, men den här..... m m m. Lyssna på den, det är veerkligen värt det. Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0