Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade utomlands...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
nee

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
Inga, om man inte räknar med Panama

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Vännerna, sommaren

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Haha tro mej, jag är inte en sån som minns datum, minns inte ens vilket datum jag flyttade

8. Vad var din största framgång 2010?
ingen aning

9. Största misstaget?
tror inte nåt misstag hände faktiskt, kanske att jag lämnade mina vänner hemma i sverige men det är ju inget misstag för jag fick ju flytta till panama.. asså jag vet inte :p

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld kanske några gånger men inge mer

11. Bästa köpet?
inte en sån som minns mina köp heller

12. Vad spenderade du mest pengar på?
godis asså...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
hela sommearen

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
best girl, längesen, sen sommarlåtarna skriker 2010, california gurls, airplanes, love the way you lie, hey soul sister, den dära americano låten, och sen den dära med katy perry och timberland eller hur han stavas, något the best i've ever had eller nåt. minns inte varen heter

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört året innan?
gladare, mkt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte...  ingenting tror jag, badat mer kanske. haha

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
iiingen aning

18. Hur tillbringade du julen?
först hemma i versalles fira vi vanlig jul, sen drog vi till släkten i el valle och firade på panamanskt sätt

19. Blev du kär i år?
nej

20. Hur många one night stands?
haha inget

21. Favoritprogram på TV?
G
TO THE R TO THE E TO THE Y TO THE S

23. Bästa boken du läste i år?
bok? vad är d....

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen, lyssna på samma musik som förra året typ

25. Något du önskade dig och fick?
flytta till panama?

26. Något du önskade dig men inte fick?
nej

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
d va en tisdag, så va i skolan sen dans på kvällen och blev tårtad av amanda och th, dom är bäst asså. ni har sett videon va, vem kommer in med EN SKITFUL tårta och ba, vi ska äta. asså den såg ut som stryyyyyyk d va därför jag kom på dom, haha, fast dom lyckades ändå.... :( men sen firade jag med familjen tror jag

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om sommaren va längre och jag hade fått spendera mer tid med vännerna innan jag drog

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
hahaha mysig

31. Vad fick dig att må bra?
ALLA VÄNNEEEEEEEEEEEER NI ÄR SÅ GRYMMAAAA

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hmm... ingen aning :O

33. Vem saknade du?
senaste halvåret så har jag saknat dom jag spenderade sommarlovet med

34. Ditt bästa minne?
asså sommarenm typ grönan, steninge, allt
och justee, produktionen vi gjorde

35. De bästa nya människorna du träffade?
jaadu, har ju träffat nya här i panama, men sen så lärde jag känna simon, coco och pontus oxå som vi hängde med fett mkt under sommaren, dom andra har jag kännt sen 1700 talet, hahah ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0