Narnia 3

Hejhej, va på bio ju, tittade på nya Narnia, 3d effekterna sög. Men det  är väll som vanligt, alltid bara tre d. Det enda som sticker ut är typ texten. Hah nee men typ, sen 1 sekund av en två timmarslång film sticker något annat ut. Typ som avatar deras 3d effekter sög. Men filmen da. Den va bra men ettan är fortfarande bäst, och det va fett synd att Peter och Susan inte va med, och Lucy har blivit så stoooor! Sen drog vi hem till Trumans som oxå va med och tittade, va fett trött så aa.. typ låg bara i soffan, sen drog vi tillbaka till Tara och Gerritt och så har vi bara suttit och snackat typ. Nu ska vi snart sova, det är skitchill här verkligen! Ska titta på ett grey's avsnitt innan jag somnar, som sagt har jag drömt om grey's tre nätter irad hoppas jag drömmer om nåt annat nu.. GODNATT


visst är lejon snygga! Simba är världens snyggaste när han är vuxen, Aslan ser oxå bra ut. Asså helt seriöst.. jag skulle vilja va ett killlejon istället för örn, örnar kan ta sej, jag vill va ett lejon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0