natti

Ah d gick ju inte att ladda in bilderna på bloggen så jag gör det i morrn, ska ändå bara vara hemma hela dan i morgon. Fett skönt, jag har blivit fett hemma människa, förut i Märsta jag var aldrig hemma. Kom typ hem en gång i veckan. Hahah nee men typ, man va alltid ute eller sov hos någon. Men en grej jag inte fattar, är varför alla helt plötsligt från ingenstanns har fått för sig att dissa kalle anka på julafton? Asså Kalle Anka ÄR jul. Först äre man för jesu födelse, sen äre maten och sen äre Kalle, hur kan man bara klippa bort en del av julaftonen? Det är som att skita i maten för att man har ätit den en gång om året och sen tröttnat. Det är en sak om man inte är uppvuxen med att titta på Kalle Anka på julen men dom som är det och sen ska leka wannabe... nääää, kalle anka ÄR en del av juleeeeeeeeeeeen juuuuuuuuuuuu....  men jag ska lyssna på musik nu inann jag somnar på min ipoooooood toucchhhhh, fattar inte hur jag klarade mej innan.. huur?! meneee sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0