Självmordsbombaren i Stockholm

Hörde det dära med självmordsbombaren i Stockholm. Jag stör mej fett mycket på terrorister, självmordsbombare. Om dom vill ge sitt liv för sin religion, fine, gör det. Men försök aldrig, aldrig ta med oskyldiga människor. När folk vill ta andras liv för sin egen religion, där går gränsen. ASSÅ JAG BLIR FEEEEEEEEETT ARG. Måste sånna personer finnas, kan det inte bara vara frid och fröjd och alla ska va glada.

Och att dom ska komma till Sverige? Okej jag låter som en rasse nu, haha nej jag menar måste självmordsbombare komma och göra sånna saker mot Sverige? Okej nu kommer jag låta som en rasse på riktigt men en vanlig svensk hade aldrig gjort det där. Och tur att bara ett sprängmedelsrör sprängdes, förstå hur många som hade dött om alla 6 sprängdes. Snacka om att många folk går över till SD nu asså. Kan tänka mej att många svenskars hat mot invandrare växer. Fett synd att en man ska förstöra för många invandrare som inte alls står för samma saker som terrorister. Man har ju lite förståelse varför svenskar börjar bli mer och mer emot invandrare, men det va bara en man av alla tusen invandrare som finns, att en man ska förstöra för massor av anda härliga, snälla människor. Terrorister borde inte dö, dom borde få ett låsas in i ett vitt fyrkantigt rum, utan någon kontakt med omvärlden, tills dom dör.


Det blev väll en miniatyr av 9/11 fast i Julspecial för Sverige...haha..he..h.e..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0