12.12 am / 06.12


Åh, sitter och lyssnar sönder Toy Soldier med Keri nu, den va verkligen grym. Asså vet ni vad jag har tänkt på, det har nästan gått så lång tid sen jag drog från Sverige så jag saknar det nästan inte ens, eller jo... Vissa dagar äre verkligen JAG VILL HEM NU. Men annars, så, man saknar något men det är inte Sverige. Fatta mej inte fel för jag saknar vännerna, men ibland så vet jag inte om jag vill va i Panama eller i Sverige. Fett jobbigt, när jag va i Sverige förut, man saknade Panama och släkten men det va inte sådära att jag dog. Men när jag kommer hem till Sverige, fatta hur mkt jag kommer sakna Panama. Gaah, pallar inte med sånt. Men ändå, fett skönt att komma hem, känslan av att va hemma bara, skitnice.

Okej jag ska byta ämne helt nu, men vill ni veta vad jag drömde? Jag och Th drog på Rihanna konserten så kom Eminem upp ni vet på love the way you lie, de va skitnice, sen han tog upp mej på scenen, ofc. Sen han viskade ba, ta dina vänner här ifrån, så fort du kan, illuminati är terrorister, dom ska spränga globen (hahaha). Så jag gick ner igen och tog med mej Th ut, vi gick fett diskreta ville inte ska hysteri ni vet, sen när vi kom utanför globen så vi sprang, asså det kändes så verkligt när man sprang man spran för liiiiivet lixom, som att du ska missa bussen till himlen eller något. Sen så vände vi oss om och såg STÖRSTA explosionen, så jag såg oss från typ kamera perspektiv ni vet, så det blev såhära gult i luften och det blev slowmotion så vi skrek och grät och ba neeeeeeeeeeeeeeeeeej. Sen kom det poliser och brandmän och lalala och dom drog bort oss och sen vakna jag. Typiskt man ska alltid vakna mitt i drömmen, jag ville ju veta vad som hände sen....
Men ska titta på dhw nu, sen ska jag sova, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Stina

Din illuminati nörd !!! :Ö

hahahhahaha, jag dog av garv!

2010-12-14 @ 09:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0