Minnen är bäst

Jag satt här i sängen och gjorde ingenting, hade allmänt tråkigt. Men sen kom jag på i typ Mars när jag och Th gick från donken och hon hade sin hamburgare, ketchup och läsk i handen och så ramla hon på isfläcken. Jag dog av garv, jag dog. Och fortfarande idag jag satt här och hade tårar i ögonen för jag garva så mycket. Det va så grymt, hur hon bara låg där på isfläcken och jag dog av garv hela dan. Åååh, de va så grymt!

Tänk hur länge man kan leva på minnen, asså hjääälp. Minnen är allt, här sitter jag, 9 månader senare och fortfarande dör av garv. Tänk att hjärnan kommer ihåg så mycket saker. Tänk om vi var som guldfiskar som glömde allting efter tre sekunder eller vad det är. Fett tråkigt liv, mmmmmmmm så äre va.


grym, grym, grym och grym + grym = grym, fett grymt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0