101202

Hejhej

Nu idag ska jag plugga as mycket, vill baka lussebullar oxå... vi bakar ju aldrig här känns det som, har verkligen ingen julkänsla. Nästa år ska jag uppskatta snön för den ger julkänsla, och man kan ha tjocktröjor ååh! Ska lägga ut mina favorit låtar sen från Lecrae's album. Haaah råkade stanna uppe lite försent igår, märkte inte att Elida hade somnat och jag höll inte koll på klockan ooopsie, men tittade i alla fall klart på Grey's säsong 3 och det var nu som dom nya st läkarna kom, ni vet Lexie och dom typ, Jag hade ingen aning om att dom kom i samma avsnitt som Burke dissa Christina på bröloppet, minns när dom kom på tv jag ba NEEEJ INGA NYA ST LÄKARE, D SKA JU VARA MEREDITH OCH CO!! Jag stör mej fett mkt på dom nya, förutom Lexie kanske, vet inte, hon är oxå irriterande ibland. Aya tråkigt för er att läsa ni som inte vet vad jag snackar om men men. later


Elida, jag, Dennis och Chrissi i El Valle sist vi va där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0