101226 - Julbilder






nån blev glad








ipod nördar


snyyyygga låga (dom ser höga ut, asså sulan) svarta converse, bara jag som tycker svarta är snyggare än vita nu för dom vita har blivit så grymt uttjatade. Fast jag ska ändå köpa vita för nu har elida svarta :(


några av alla barbies hon fick, en hon fick hade en inbygd kamera.. asså på min tid hade jag aldrig kunnat drömma om barbiedockor med kamera.... hahah




sen drog vi till el valle, här är deras julgran, pallar aldrig rotera.




mina fina mostrar


mormor och mamma


hahah morfar :)


christian, beba och dennis




en liten del av gatan i el valle


vi slutar med en bild på la reina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0