bara massa babbel

Jag är verkligen jätte trött. Vänta va? hahah nej d är jag inte. Mamma och pappa hämtade i alla fall upp oss sen drog vi till mormor och morfar och hämtade upp alice och sen kom vi hem så har jag lodat hemma lite grann.

Jag vill vara uppe tills jag däckar på riktigt. Det är då man sover som bäst, när man på riktigt inte kan hålla ögonen öppna längre. För då slipper man vrida och vända på sej i hundra år, på helger stannar jag alltid uppe tills jag panikstänger av datan och sen bara lägger sej och somnar efter en sekund, man hinner inte ens tänka på vad man vill drömma om. Chill äre asså.

Och jag är skitinne i kläder, inte sådära sjuka modet som typ alla bloggare bloggar om utan mera... bara vanliga snygga kläder. Måste köpa kläder, ska försöka bli bättre på att kombinera kläder, och på att ha detaljer, inte bara tshirt och jeans om ni fattar.

By the way, ska fixa ny design, någon som har något tips? För aa... jag har några tankar men ska försöka tänka ut en hel.... typ. Och facebook suuuuuger, börjar bli sjuuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt, sjuuuuuukt tråkigt!

Det här inlägget har inget sammanhang så ha ett bra liv!


random bild från poolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0