Vänsterhänta är coola

Jag har bestämt mej att jag ska bli vänsterhänt! Tycker det är fett coolt med vänsterhänta, nästan alla som är riktigt begåvade är vänsterhänta, Celine Dion, Picasso, Nicole Kidman, Eminem, Leonardo Da Vinci, Brad Pitt, Jim Carrey, Albert Einstein, Julia Roberts, Sen Vicki min kompis som är grym på att sjunga. Så jag ska bli vänsterhänt, ska träna upp vänsterhanden. För titta, när man krigar, då håller man skölden för att skydda hjärtat i vänster hand, det är en cool sak, vänsterhänta är överrepresenterade inom musik, dans och sport. Och sen äre högra hjärnhalvan som styr vänster handen, och den högra hjärnhalvan är den som styr rumssuppfattningen och är bäst på att se helheter. fett coolt att va vänsterhänt, alla är högerhänta typ, det är så ordinary...

Aa och till dej Stina om ung och bortskämd, haha, jag titta först på ung och bortskämd sen på Rebecca och Fionas program, dom har ett eget program på svt, så d är ett helt annat program ;p
Men ska gå ner och va social mot släkten nu, BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0