100203

asså d e fett synd att man ska få många besökare när man bloggar som sämst!
Idag är jag hemma från skolan igen, mår mkt bättre men vi får se om det blir skola i morrn.. om jag stannar hemma från skolan så drar jag ändå dit senare på dagen för att gå på svenskan, för nationella i svenska kommer inte alls gå bra för mej så måste nog va på den lektionen, d är ju sista innan vi börjar med nationella.. HEMSKT
jaja, idag så ska jag försöka hinna med att duscha, föna och platta håret om jag nu orkar, städa rummet, om jag nu orkar, eh.. aa, plugga matte oxå. Så får vi se om jag drar till sara ikväll.
och juste måste komma ihåg att gratta isak som fyller 16 idag, så GRATTIS :D
haha

 

minns ni?! :D typ sommaren 08, vi titta på film en hel natt, sen på dagen
efter va vi helt galna, typ sjöng på amandas balkong och grejjer! saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0