100208

hejhej.

har vart i skolan idag, va väll som alla andra dagar.
ikväll var meningen att jag skulle hem till Daniela men mamma och pappa ska iväg på restaurang eller ngt med några andra så ska passa deras barn, får lite pengar och d behöver jag verkligen. Har stor pengabrist!
Jaja, i morrn efter skolan kommer amanda hem till mej så hon ska få massage i mitt städade rum, ska tända ljus, sätta på lugn musik och massera henne i en timme hahah, Så ska fixa en spotify lista till d. Just nu sitter jag och tittar på film, centre stage. Sen ska jag plugga lite till nationella i svenska och lite matte =)
ses

Kommentarer
Postat av: amanda

hörru, äre förbjudet att ta videoklipp från youtube eller?! ;)

2010-02-09 @ 11:32:28
URL: http://hellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0