100211

ehm jaa.. sitter här och funderar på vad jag ska skriva men jag kan väll berätta vad jag har gjort idag.
Va i skolan hade nationella som gick ganska bra, inte så svårt som jag trodde. Nu äre bara engelska, matte och någon no ämne kvar. Jaja, skolan idag var ju helt okej, jag och th flippade lite sen och la i tigerbalsam i ögonen, jag svär tog typ halva burken, stöört. I alla fall efter skolan dro jag th och stina hem till mej så kom theresa hit. Sen drog vi till th så kom isak, henke och rasmus så va vi där ett tag, sen drog killarna, och sen drog jag th och theresa till isak så var henke där.
aa ni får ett litet videoklipp sen på när jag och th tar tigebalsam i klassrummet.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0