100216

hejhej :)

hemma idag oxå, mår bättre men men.
blir bara stressad av hur mkt plugg jag egentligen har, jag har matteprov i morrn sen har jag so prov på torsdag och mina so saker ligger i skolan, så jag har bara onsdag på mej att plugga so.. synd.
Och matten går ju inte bra för den delen heller, hoppas jag får sitta i samma rum som sofia så kan man hjälpa varandra haha.
Men anywaaay, min syrra väckte mej tidigt typ vid tio så jag va tvungen att gå upp och göra frukost åt henne -.-
Så jag gick oxå upp, ska plugga lite matte så jag har d mesta klart, sen om jag mår bättre ikväll så går jag på dansen och så får th hjälpa mej med d svåra på matten. I morrn blire skola som vanligt, vill inte :(
men jaja, ska plugga nu, BYYE


sitter på elidas data så ni får en snygg bild å henne :) titta hennes ögon!

Kommentarer
Postat av: sofia'

jag kmr inte kunna göra matten imorrn tror jag .. :/<3

2010-02-16 @ 12:05:42
URL: http://ssfw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0