100224

hejhååå

idag va jag i skolan. skittråkigt som vanligt, men direkt efter drog jag till amanda, och jag gick. Så på vägen när man kommer ut från den dära lilla tunneln så kommer man så man har gymnasiet framför sej fast på typ 100 meter, nää men 50 jag vene, men jag skiter i att gå på gångvägen för d tar så lång tid så jag genar över hela ängen typ midgårdsvallend va typ 50 meter snö och d tog tuuusen år, snacka mo att jag hade två isbitar till fötter när jag var framme, asså d gjorde skiiiitont, amanda var tvungen att komma ut med sina uggs och ge dom till mej så jag kunde gå, Sverige är inte bra för min hälsa asså...
whatever, så här hemma hos amanda har vi bara chillat, tar nog bussen hem om någon timme som vanligt, så hörs vi ikväll :)<3 BYE


jag vet att ni har sett bilden förut, men den är nice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0