beslutsångest

bajsa :( har haft tråkigt typ..
när jag är stressad och har för mkt att göra eller helt enkelt inte har tid för mej själv så klagar jag på att jag aldrig har tid för mej själv eller att göra något viktigt, Men så fort jag får tid för mej själv så klagar jag på att det blir tråkigt. Kan d aldrig vara lagom?
Nää men jag börjar bli trött faktiskt, ska till skolan tidigt i morrn.
Dessutom har jag en riktigt fet beslutsångest över vad jag ska välja för linje på gymnasiet, om jag ska gå samsam eller sam ekonomi? Jag ska ha bestämt mej väldigt snart, för pappa måste snacka med det dära gymnasiet jag ska få distans undervisning av.
åååååh, jag orkar inte. nu ska jag ta nåt att äta sen ska jag försöka somna tidigt,
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0