som lyckligast

åh..
jag tittade igenom alla sommarbilder och alla bilder från varberg, och seriöst d finns typ inte en enda bild där jag inte ler eller skrattar!
Jag hade seriöst bästa sommaren, jag va med vännerna varje dag typ, sen så sov jag och amanda över heela tiden och d va heelt seriöst jag, amanda och moppen. D va vi mot världen, hur många mil åkte vi inte på min moppe egentligen? D känns som att det kommer bli svårt att få en lika bra sommar. Men jag längtar ändå lite.. jag åker ju iväg i sommar.
Februari och Mars får gå hur fort som helst, men jag vill att April och Maj ska gå saaakta, sen vill jag att tiden ska gå fort i panama, eller medans vi är där vill jag att d ska gå långsamt för d kommer bli hur kul som helst men när jag kommer tillbaka vill jag att d ska kännas som att jag aldrig var i Panama.
Jag saknar sommaren, och jag vet inte när nästa gång blir som jag kommer vara en heel sommar i Sverige igen, d kanske tilloch med blir sommaren 2012.
men nu ska jag sova och drömma mej bort om sommaren, ses<3


lyckligast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0