helgen

hejhej.

helt otrligt jaghar inte suttit vid datan på typ hela helgen :s
jaja, så då börjar jag väll berätta om dagarna om jag minns haha.

Fredag: drog till hope så dansade vi lite innan och sen börja d så dansade vi på mötet d gick fett bra, efter hope drog vi till rasmus fast vi va inte där så länge, vi drog ut ett tag och sen drog jag hem till th så sov vi där.
Lördag: När vi vaknade ringde vi Isak. rasmus och henke så kom dom till oss så gjorde vi amerikanska pannkakor så kom Stina och Sara och åt med oss oxå, d va feett gott. Sen drog jag till stan med amanda så va vi där ett tag tills resten kom så tittade vi på bio, d va jag, amanda, th, stina, moa, isak, rasmus, henke, emma, vicki, malin, nici, sara, lina & niclas. tror d va alla. Tittade på Valentines day, den va väll bra. Sen drog vi hem till nici och sen drog jag och amanda hem till henne och sov där.

och idag när vi vaknade typ drog vi till kista med hennes famlij och åt där, sen gick vi runt i affärer lite, efter d drog vi hem till henne och va där, så vid nio kom jag hem, nu ska jag bara chilla och så. duscha ska jag oxå göra. jaja d va min helg, nu ska jag göra massa annat :)


alice, chistisan och dennis nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0