yeeeeeee

hejsan.

har ingen lust att blogga eller någonting, blev typ ingen plugga biologi, 2 bad 4 me.
i morrn blire vanligt skittråkig skoldag.. slutar 2 i alla fall, något positivt.
och bäst för SL att bussarna går som dom ska. Jag längtar, längtar, längtar till sportlovet, så jag GÅR SÖNDER.
d finns inga OOOOORD, vill bort från skolskiten, efter sportlovet äre bara 4 veckor, sen äre påsklov, sen äre 8 veckor sen blire SOMMARLOOV, så är jag här en månad sen drar jag till panamaaaaaaaaaaaaaaaaaa. precis vad jag behöver, ett varmt land!
Medans ni kommer gå runt bleka med långkallingar, dubbelsockor, vinterskor, tjocktröjor, tjocka dunjackor och ändå frysa arslet av er kommer jag gå runt bruuuun i jeansshorts, linne, lårsmycke, converese... om d inte blir för varmt, annars går man barfota, medans ni går upp tidigt för att gå till en äcklig skola med äckliga tider, lärare, lokaler med försenade bussar och tåg och irriterande människor, kommer ha sovmorgon, sitte och göra skolan vid en dator i sängen med kuddar och täcken och frukost, ta paus när jag vill, sluta när jag vill.
Jag kommer ha varmt och härligt i ett år, jag längtar faktiskt.


vill tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0