hemma

hejhej :)

sitter hemma och lyssnar på musik just nu, blev aldrig att dra hem till Daniela för hon har blivit sjuk, så jag skulle hänga på lite folk och träna men jag är ju förkyld så det blev inget :( Så nu sitter jag bara här hemma och ruttnar.
Men i morrn blire som tur är hope, men innan d ska jag va med some people typ dom vanliga, och efter d drar vi antagligen hem till isak och firar han lite för han fyllde ju år i går. Men på hpe är de café kväll med alla hjärtans dag tema...fast d är väll alla hjärtans dag den 14? hehe, bad taajming  haha, men d blir nog kul ändå, lördag blire filmkväll med några från klassen tror jag, söndag blir chill och plugg dag tror jag.
Nej men vi hööörs :)


haha såhär såg man ut i morse :)

Kommentarer
Postat av: sofia'

aaahhh fyfan vad gulligt hår jeenniiifer ! :o ge mej ? :D

2010-02-04 @ 22:48:13
URL: http://ssfw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0