hemma

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

har försökt logga in i evigheter!
äntligen, hur bra d går att ladda upp d här inlägget är en annan sak...
i alla fall, amanda kom hem till mej, maserade henne läänge. Typ efter d drog vi till dansen, asså d va feeeett chill, har inte dansat på huuur länge som helst så d kändes såååå skönt, man kände sej lixom hemma igen. Vi körde balett som vanligt i början. Sen övade vi på Lord give me a sign, ska visa upp den nu på fredag igen så BE THERE :) ,Efter d kom vi med nya ideér till en ny dans som kommer bli grymt bra, gaaah. Vi utvecklas fett mkt!
Och mandi lärde sej en cool sak oxå på niclas, grymma vi är asså! :D
I alla fall, när jag kom hem drog jag direeekt och värmde mat och skit, satte mej hära nu.
Nu ska jag stretcha mkt, sen ska jag in i duschen sen soooova :)


haha massaaaage, amanda ser vettskrämd ut!

Kommentarer
Postat av: Stefananastasia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-14 @ 12:23:08
URL: http://stefananastasia.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0