100120

tjena :D

har inte varit hemma förns nu typ. va och simmade med klassen, jätte skönt att ha d överstökat! fast sak typ simma en gång till den här terminen, om jag fatta rätt :p
men men, jag och th stannade jätte länge i bastun åååh d va sååå skönt!
så när vi kom ut hade alla dragit typ haha, men så drog vi hem.. han bara vara hemma i typ tio min för sen drog vi till rasmus föreställning som han hade med sin klass, måste säga att dom var riktigt duktiga.. kanske inte första pjäsen, den va sådära. Men den andra var riktig kickass asså! så rolig!
fast den slår aldrig våran.. våran kommer bli bäst ;) hahaha
i alla fall så gick jag, th, vicki, nici, ludde och rasmus hem sen. och nu sitter jag här.. skittrött!
så jag ska gå och sova, vi hörs i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0