100123

hejhej :)

skrev aldrig igår men va i alla fall sen iskolan sen åkte jag hem till amanda och sen drog vi till hope så va vi dära och chillade, efter d stack jag, amanda, rasmus och ludde och hyrde film sen drog vi hem till Th, tittade på 1408.. den va väll helt okej, lite skum men.. aja.
Sen satt vi bara och snackade länge och hade fett mysigt, drog hem vid halv fyra kanske, så sov amanda hära hos mej i natt. Vi vaknade feeett tidigt! eller jag vaknade runt halv tolv :o, på en lördag?! helt sjuuukt!
jaja, idag ska jag nog bara ta d lugnt, slappa, chilla, titta på film, och sånt. Måste storstäda mitt rum oxå, d är seriöst en enda svinstia.
Jag och Amanda tog massa kort igår så dom kommer oxå upp snart, funkar inte att ladda över dom från kameran nu, fattar inte varför men amanda får väll åka hem och ladda över dom och skicka dom till mej sen och då så laddar jag över dom här :)

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0