100126

 tjaa :)

har inte hunnit sitta vid datan idag, eller nja, hunnit har jav väll men jag vene äsh.
drog hem vid typ halv ett så träffa vi henke på bussen så jag henke och th drog hem till Th satt där och chillade, och när amanda slutade kom hon sen kom rasmus så vi va där och bara pratade och hade kul haha, sen kom isak oxå. Och jaaa, sen vid sex drog vi till dansen så hade några tagit våran danssal så d dröjde fett länge innan vi kunde börja dansa :( d va synd för jag ville hinna med mkt mer! I alla fall runt halv åtta drog vi till gymnasiet så börja Shan, asså han va ju grym. haha älskar han! har en video sen när han driver om hur svennar dansar och sånt, gryyymt asså! :D
i alla fall nu ska jag sova godnatt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0