100128

hejjhejj :)

har inte bloggat på hela dan.. inte hunnit bara. Va i skolan heelt okejj. Sen drog jag jag och stina och th hem till th åt lite, sen så drog vi och henke, ludde och isak till mikael elias. skolan va mer chill än vad den va förra gången fatkiskt.. jaja i alla fall sen käka vi kebab på nåt ställe där i sollentuna. Sen drog alla vi hem till mej en stund, hade kul, pratade och sånt bara :) I morrn blire skola, och sen ska jag va med amanda, d känns som d va länge sen jag va med henne :o träffades sist i... tisdags. buhuuu ;( Fast d är ju som vanligt, vi brukar inte träffas så mkt på vardagar, eller joo d gör vi. men vet ni, NU SKA JAG SOVA GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0