äntligen uppe

heej!

sådärja, nu har jag ätnligen tagit mej upp ur sängen!
Låg där och halvsov och smsade med några bajskorvar :), i alla fall igår var sjukt kul, även om det var mkt roligare förra året. Men jag vet att jag inte hade haft roligare någonannanstans. Det var i alla fall fett bäst igår! Fick fira med vännerna. Det finns massa bilder så jag ska lägga upp dem snart, sen vare ett ställe man kunde gå till och bli fotad på typ på riktigt, med stystemkamera och grejjs ni vet, så där har vi massa bilder och sen nu sista dagen när man ahde finkläder och d täntke jag, amanda, ludde rasmus och vicki gå och bli fotade men vicki var för upptagen så d va bara jag amanda, rasmus och ludde :(, men jaja lägger upp alla bilder och sånt. Ska ladda upp introdansen på youtube nu, amanda ska ladda upp give me a sign dansen sen och skicka alla bilder så då får ni dom. :) vi hörs!
juste, jag ska göra en årsresume, 2009 är verkligen ett år att komma ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0