bajsbajsbajsbajskisskisskiss :)

hejjsan.

när jag drog tidigare idag drog jag hem till eurells, för dom hade fixat en överasskningsfest till Elida, som är typ en låtas arton års fest eftersom hon är i panama när hon fyller arton. D va kul i alla fall, sen drog jag, th, isak, henke och rasmus hem till rasmus. d va fett mysigt.
jaja, sorry att jag inte bloggat mkt, men nu när skolan och d har börjat så vet ju ni hur min bloggning är på helgerna haha, d är då man inte har tid för datan och d. Eller aa, på helgerna är d vissa som HAR tid med datan, ni vet sånna som är nolifers och inte har några kompisar :p, tur är inte jag en av dom :)
hahaha, jaja vi hörs i morrn när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0