daaaansen

hejjsan,

nu funkar inte min data där nere och jag skulle slänga ihop ett musikinlägg med en massa grym, härlig musik men får väll göra d i morrn om inte internet börjar funka på den innan jag går och lägger mej.
I alla fall, drog till dansen idag och helt ärligt måste jag säga att d här var bäääst!
D är så att vi Claduia, eller om hon stavas med K, jag vet inte i alla fall, en tjej som vi känner nu som kommer från Polen (hon har bott i Sverige i typ 2 år), hon har gått på balett i sex år.. d betyder att hon är GRYM. haha, nämen hon gick på typ Polens bästa balettskola eller något sånt, hon är i alla fall sjuuuuukt duktig, och hon lär oss nu grunder och en massa saker, så vi kommer bli jätte viga och ha grunder för allt, kunna mera stilar och vi bllir helt enkelt mkt bättre! Asså så grymt!, hon är feett duktig, Sen har vi övat på en massa gamla danser, typ, Crazy som sugeeer, hurricane, plumb, skillet, tobeymac(?), och dom nya danserna fräschade vi upp oxå för vi ska filma dom så vi har som ett "arkiv" så vi kan gå tillbaka och titta ifall vi vill köra en dans som vi glömt bort, så vi gjorde give me a sign, like me, introdansen oxå.. d är ganska många danser vi har..:)

jaja nu ska jag inte babbla på, hoppas mitt internet funkar nere så jag kan göra musikinlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0