nyårsbilder del 2


jag och vicki fixa oss till introdansen


stina, cissi & moa


haha jag när vi va ute och sköt raketer


people


tjejjor


haha när en massa människor gick upp på scenen och dansade på
12 slaget.


nu börjar amandas bilder, ajag och vicki första dagen när vi skulle
dansa introdansen




moa, jag, cissi och stina på nyår


vicki och jag, första dagen.


th och amanda


hahahah amanda...


haha jag och amanda var inte beredda.


igen ahah


haha och aldrig lyckades vi...


moa, jag, cissi och stina igen.


igeeen.


hahaha


jag och amanda


amanda och elin


hahaha cp jag


mirella, fridah och amanda


jag och amanda


igen


jag, amanda, vicki och malin


ludde


tolvslaget


dance dance dance


efter att vi sköt raketer så drog vi in och dansa mer, jag amanda,och
moa på bilden.


och efter hela festivalen såg vårat dansrum ut som kaos!
vårat dansrum var verkligen vårat hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0